2014. március 14., péntek

40 nap alatt 29 alkalommal szerepelt a Magyar Szó címlapján Pásztor István


Pressburger Csaba a Magyar Szó főszerkesztői posztjáról pártalapon menesztett újságírója tette közzé honlapján azt a bejegyzést, amelyben leírja mely napokon szerepelt az egyetlen délvidéki magyar nyelvű napilap címoldalán Pásztor István, a VMSZ elnöke február elseje óta. Ezen statisztikai adat is bizonyítja, hogy a Magyar Szó teljesen pártfüggetlen médiatermék.
Közzétette: Haraszthy Ágoston 2014. március 13. [21:12] 


"Közéleti napilap"
130201.jpg
A szerbiai választási kampány kezdete óta Pásztor István, a Vajdasági Magyar Szövetség elnöke nem szerepelt minden nap a Magyar Szó címoldalán, csak:
- február 1-2-án (szombat-vasárnap)
- február 3-án (hétfő)
- február 5-én (szerda)
- február 6-án (csütörtök)
- február 10-én (hétfő)
- február 14-én (péntek)
- február 15-16-17-én (szombat-vasárnap-hétfő)
- február 18-án (kedd)
- február 19-én (szerda)
- február 20-án (csütörtök)
- február 21-én (péntek)
- február 22-23-án (szombat-vasárnap)
- február 25-én (kedd)
- február 26-án (szerda)
- február 27-én (csütörtök)
- február 28-án (péntek)
- március 1-2-án (szombat-vasárnap)
- március 4-én (kedd)
- március 5-én (szerda)
- március 6-án (csütörtök)
- március 7-én (péntek)
- március 8-9-én (szombat-vasárnap)
- március 12-én (szerda) és a kampány utolsó napján, azaz március 13-án (csütörtökön) – két fotón is.

Pressburger Csaba blogja:

http://pressburger.blog.hu/

2014.03.12. 23:29 pressburger

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése