2012. július 21., szombat

Újvidék: a McDonaldsba nem engedték be a romákat


Egy újvidéki nő amiatt tiltakozott, hogy az újvidéki McDonalds gyorsétterem nem engedélyezte, hogy vele együtt belépjen az étterembe három roma nemzetiségű gyermek is.
Maja Rogić (32) azt nyilatkozta a Beta hírügynökségnek, hogy odament a Szabadság téren játszadozó gyermekekhez, megkérdezte, éhesek-e, mire azok igenlő választ adtak.
„A 8 év körüli kisfiú és két 7, illetve 5 és körüli kislány előttem szaladtak a McDonaldsig, ahol az étterem biztonsági őre megállította őket, s azt mondta, nem mehetnek be. Odaléptem hozzá és közöltem vele, hogy velem vannak, és ki fogom fizetni, amit rendelnek, mire az őr azt mondta: 'maga bemehet, de ők nem”, mesélte a nő, s hozzátette, úgy döntött, hogy egyedül is bemegy, mert sajnálta a gyermekeket, akik nagyon örültek a váratlanul jött vacsorának.
„Bementem, vettem nekik ennivalót, majd leültünk a Mac kerthelyiségében, ahol elfogyasztották”, mesélte Maja Rogić, aki a Beta újságírójának megmutatta az 1400 dinárra szóló számlát is, amelyről az is leolvasható, mit fogyasztottak a gyerekek.
Mindez július 10-én történt, miközben az újvidéki Szabadság téren az ismert belgrádi rock együttes, a Van Gogh játszott.
A McDonalds Srbija igazgatóságán a Beta újságíróját a közönségkapcsolattal megbízott ügynökséghez utalták, de a megadott telefonszámon senki sem jelentkezett, így a másik felet nem lehetett meghallgatni. (Beta)

http://www.vajma.info/cikk/vajdasag/13816/Ujvidek-a-McDonaldsba-nem-engedtek-be-a-romakat.html, 2012. július 20. [17:06]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése